題庫總數:20
是非題:0
選擇題:20 (A:20、B:0、C:0、D:0) *本題庫答案位置會改變,以答案內容為主!
多選題:0
roddayeye整理
Q   pakaena
v   牧童
    青少年
    青少女
    小孩
     
Q   mihecaan
v   年齡
    十二
    老年
    年輕
     
Q   tayra
v  
   
   
    跳舞
     
Q   lalengawan
v   始祖
    歷史
    故鄉
    故事
     
Q   pa’oripay
v   養育
    敬禮
    依靠
    讚美
     
Q   A tayra i lotok, kalicen ako i koror nira.
v   我騎在牠背上去山上。
    我唱歌給牠聽牠跟著嘶叫。
    揹著柴刀和便當去牧牛。
    牠高興的吃野草。
     
Q   Maolahay a mingarngar to rengos.
v   牠高興的吃野草。
    我騎在牠背上去山上。
    揹著柴刀和便當去牧牛。
    我唱歌給牠聽牠跟著嘶叫。
     
Q   Paradiw han ako, sangowi’ngowi’ sanay.
v   我唱歌給牠聽牠跟著嘶叫。
    我唱歌給牠聽牠高興的跳來跳去。
    牠高興的吃野草。
    揹帶著柴刀和便當去牧牛。
     
Q   paradiw han ako, sa takotakod sanay.
v   我唱歌給牠聽牠高興的跳來跳去。
    我唱歌給牠聽牠跟著嘶叫。
    牠高興的吃野草。
    揹帶著柴刀和便當去牧牛。
     
Q   Ci Nakaw aci Sera o lalengawan no mita.
v   Nakaw與Sera,是我們阿美族的根源。
    此時此刻,我們要感謝祂們。
    我們要向孕育阿美族的祖靈Nakaw與Sera,致上最深的敬意。
    我們要歌頌祂們,我們要娛悅祂們,我們永遠依靠Nakaw與Sera。
     
Q   mita
v   我們
   
    你們
   
     
Q   aray
v   謝謝
    對不起
   
   
     
Q   anini
v   現在
    明天
    昨天
    未來
     
Q   Pakarongay kako, tosa ko safaw no mihecaan.
v   我是少年郎,今年才12歲。
    我是青春少女,今年12歲。
    我唱歌給牠聽牠跟著嘶叫。
    我唱歌給牠聽牠高興的跳來跳去。
     
Q   Cini’alay to fonos ato tafo, pakaen to kolong.
v   揹著柴刀和便當去牧牛。
    我騎在牠背上去山上。
    我唱歌給牠聽牠跟著嘶叫。
    我唱歌給牠聽牠高興的跳來跳去。
     
Q   Ta’ongen no mita o pa’oripay no mita anini.
v   我們要向孕育阿美族的祖靈Nakaw與Sera,致上最深的敬意。
    Nakaw與Sera,是我們阿美族的根源。
    此時此刻,我們要感謝祂們。
    我們要歌頌祂們,我們要娛悅祂們,我們永遠依靠Nakaw與Sera。
     
Q   Acangen no mita ci Nakaw aci Sera hemeken ti’eren no mita.
v   我們要歌頌祂們,我們要娛悅祂們,我們永遠依靠Nakaw與Sera。
    我們要向孕育阿美族的祖靈Nakaw與Sera,致上最深的敬意。
    Nakaw與Sera,是我們阿美族的根源。
    此時此刻,我們要感謝祂們。
     
Q   Aray han ita ko to’as no mita taha anini.
v   此時此刻,我們要感謝祂們。
    Nakaw與Sera,是我們阿美族的根源。
    我們要向孕育阿美族的祖靈Nakaw與Sera,致上最深的敬意。
    我們要歌頌祂們,我們要娛悅祂們,我們永遠依靠Nakaw與Sera。
     
Q   fonos
v   柴刀
    便當
   
   
     
Q   pakarongay
v   青少年
    牧童
    青少女
    小孩

arrow
arrow

    阿德 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()